tisdag, juni 5

You sexy mothafocka

Jag har en del märkliga beundrare på Flickr. Ibland skickar dom mail. Idag kom ett översatt med Google translate:

Hi Linda Du verkligen kön, läcker och sexig på en gång. Det är verkligen några bra bilder du har. Jag: tror att dina jeans bilder är våldsamt bra speciellt när du även har ett par klackar. Du är en väldigt sexig tjej och jag hoppas att du kommer att göra många fler jeans bilder. Om du inte har ett underverk i Danmark, har du åtminstone nu!


Som 40-årig småbarnsmamma vet jag inte om jag borde bli smickrad, upprörd eller generad. Jag tror jag nöjer mig med att sucka uppgivet och le medlidande.

3 kommentarer:

Sara sa...

Vad hände förresten med den där scarf-snubben?

Unknown sa...

hedgehog: Ja vad hände?

skåneanna: ;D

Anonym sa...

Ha ha!

Anna