söndag, juni 17

Skenet bedrar - baddräkten som vill dig illa

Igår testade jag den här baddräkten på H&M. Eller rättare sagt försökte prova. Att ta sig in i denna dräkt var som att pressa sig in i... i... ja, i ett barnplagg. En baddräkt för dom utan höfter, skulle jag vilja sammanfatta detta plagg. Och då ser den ändå sådär kvinnligt kurvig ut, eller hur?

Med våld fick jag på mig den, och då satt den som ni säkert förstår inte särskilt snyggt. Fick nästan blåmärken på kuppen. Jag är inte säker på att en större storlek (som inte fanns i butik) skulle göra saken bättre. Synd på så rar ärta. 

Saknar du höfter? Då är detta baddräkten för dig!

3 kommentarer:

Frida sa...

Haha, jag provade oxå, med samma resultat! Och färgen! Den smälte liksom in med min hudfärg, på ett inte så smickrande sätt

mis(s)match sa...

Det känns som att HM har ändrat storlekar på vissa av sina plagg på sistone!!

Unknown sa...

frida: den SER så fin ut... :S

mis(s)match: ja ibland blir det tokigt...