onsdag, juni 13

The era of rea

Det verkar vara poppis med VIP sales nu för tiden. Jag är personligen bjuden till dit och dit och dit, före den stora massan. Vill dom fullkomligt ruinera mig?! Nej jag håller mig borta.

Jo jag kanske tittar förbi Camilla på Filippa K i morgon, men då är det ju mest för att krama på henne. Krama Camilla, Filippa har jag inte någon sådan relation till. Hon är väl inte ens där kan jag tänka, hur ofta hänger Filippa K på Söder liksom? Eller, hon bor väl där förresten, har bilder i min inspirationspärm från hennes fina lägenhet. Fast hon är kanske är i Paris nu, hon har visst bostad där också... ok, sluta!

Förresten kan jag tipsa om att COS har börjat sin rea på webben. Speciellt bara för er!

9 kommentarer:

Garderobenmin sa...

Tack för tipset - har fyndat! Ull och siden att lägga på vänt till hösten.

cruella sa...

Filippa bor även i Porto Vecchio på Korsika eftersom hennes nye snubbe är generalkonsul där sedan förra sommaren. De förekom på en lunch i augusti som jag hade nöjet att bevista. Mycket trevliga.

Anonym sa...

Been there, shopped there;-)

Unknown sa...

liten: kul, grattis!

cruella: minsann!

anonym: fint så :)

JessicaE sa...

Jag kommer inte in på COS rea... :-(

Unknown sa...

jessica e: jomen den finns där under store/women och scrolla ner till sale?

Camilla sa...

JAA! Kom och krama mig! :D

Linda K sa...

camilla: jag kom jag såg jag kramade :D

Camilla sa...

det gjorde du! :D så härligt att se dig!