torsdag, juni 14

Nu ska vi inte överdriva

Älska? Jag byter till: acceptera, ok?


7 kommentarer:

Lovisa sa...

Jag vet inte jag...

...i hyfsad vältränat skick (styrketräning, löpning och yoga i tre månader) SAMT (och nu kommer något mycket viktigt) bikini från Boden så är det numera mer åt 'älska' på skalan än 'acceptera'.

Linda K sa...

lovisa: good for you! :D

Vesnas vardag sa...

Typ. :)

Lovisa sa...

Jag anser att det är varje mans (kvinnas?) rättighet att få ha en bra bikini. Frågan är: vilket parti arbetar för detta?

;)

Lovisa sa...

Jag anser att det är varje mans (kvinnas?) rättighet att få ha en bra bikini. Frågan är: vilket parti arbetar för detta?

;)

Librarybeth sa...

Haha, älska finns inte på kartan. Beska med är mer min inställning!

Unknown sa...

alla: låt 20-åringarna ha sitt roliga ;)

lovisa: ja vem, vem?!