fredag, juni 8

Style by Linda K

Hur står det till med Style by Linda? 
Kan hon tänkas ge råd till en som behöver piffa sin garderob? Kläder i mängder finnes, men till sommaren behövs två saker, nämligen the sjal och the väska (stor och sommaraktig). Vad ska man ha som passar till en preppy garderob ?
/Lucia



Hej Lucia!
Det finns så mycket i sjalväg nu, jag tycker nog att du borde ha ett par sjalar :D På Tintinstyle finns det ett gäng fina somriga varianter. Här  är några schysst preppy ena som jag gärna skulle hänga om halsen: 


Döskallar, by Malene Birger-cool coh grå leo. Kan inte bli fel!
Väska är svårare! Är det en strandbag du vill ha? En vara snygg på stan-väska? Eller, en som funkar till precis allt? Jag tycker att Zara har många fina, prisöverkomliga: 



Sen vågar jag också påstå att dom här godingarna från Svenskt Tenn alltid går hem:
Ja du Lucia, jag skulle kunna på hålla på hur länge som helst på väskfronten. Ut och kolla stan och du ska se att en väska ska komma till dig. Och så några snajsiga sjalar till. May the force be with you!

1 kommentar:

Vesnas vardag sa...

snygg väskor. :)