fredag, juni 1

Storstilade planer

Jag säger bara det, dottern (Tilde) och Kalle äger!


18 kommentarer:

Anonym sa...

Härliga ungar!

tingeling sa...

Haha det ville min S också bli i den åldern, " flicka i sopbil" som hon sa.

Akan-Kakan sa...

Haha, underbart! Prinsessor och räserförare kan ju gå och dra nåt gammalt över sig!

Sara sa...

Oahahahaha, jag dööör!

Anonym sa...

Ha ha ha, underbart!! :)

// Jenny

p. sa...

men så härlig! alla ungar verkar älska sopbilen, mina brorsöner kunde sitta i timmar och vänta på 'the trash truck' (de är engelskspråkiga). lyckan lyste i ögonen när det skramlade och bankade som mest.

Lovisa sa...

Underbart! Jag gillar även Jakob och katterna och Emelie och hundarna eftersom folk som är omhändertagande är schyssta personer.

Jag är nästan som du sa...

Min dotters drömyrke var länge att bli en fröken som häller upp mjölk. Sen växlade hon till den som tog hand om ponnyhästarna på cirkus. Nu vill hon bli modedesigner ...

Åsa sa...

Helt underbart! Heja Tilde!

Minna sa...

hahahha, hon och Jack kan köra ihop!!!!!

mis(s)match sa...

Oh vad roligt! Och ett yrke med en säker framtid ;)

Anna sa...

Kalle och Tilde for president!

Anonym sa...

Underbart! / Nel

Lena sa...

HaHa!
Min lillasyster skrev i min bok "Mina vänner", att hon ville bli korvgumma när hon blev stor. Men att tömma soptunnor, den var ny för mig!;)

minahistorier sa...

HAHAHA! :) gillar även vakta katter.det skulle jag oxå vilja ha som jobb, blir aldrig långtråkigt!

Unknown sa...

alla: :D

minna: givet :D

A sa...

Garvar ihjäl mig åt Kalle!
Dvärg!

Unknown sa...

a: :D