söndag, juni 10

Och mål det kommer det att bli. Suck...

Det är först nu jag inser vad detta med fotbolls-VM kommer att innebära de kommande veckorna för min del. Vad, vad?! undrar ni. Låt mig upplysa.

Fotboll på tv i tid och otid innebär fullkomligt världsfrånvända manliga individer i min familj. Som måste ha tv:n på under alla middagar, som måste möblera om för att ha bättre överblick, som rusar ifrån middagsbordet så fort tv-publiken vrålar (det gör den hela tiden), som inte klarar av att föra ett samtal eftersom ett öra alltid måste lyssna till tv-kommentatorerna.

Kort och gott, dom är att likställa med neandertalare.




6 kommentarer:

Sara sa...

Samma här (och det är "bara" EM, som tur är ;)

tina sa...

Och EM följs av OS!

Jessica E sa...

Samma här..Jag har fasat inför detta EM..OS har ju lyckligtvis även sporter som jag är intresserad av:-)

Unknown sa...

Den 18 juni är det en spelledig dag. Då tänkte jag passa på att umgås lite med familjen.

Sen när EM är slut så laddar jag upp inför Sommar-OS

Solrosfrö sa...

EM kära söta ;) osså lite OS på det... Jag kikar med ett öga och har det andra på dator/mobil jag. Kan rekommenderas ;)

Linda K sa...

alla: det kallas visst pandemi?