tisdag, november 1

Jag jag jag

Hittade en lista hos Mis(s)match, tackar!

Jag längtar efter: slutet av veckan när jag ska ha höstlov med mina små.
Jag är ledsen över: inte speciellt ledsen just nu.
Jag är glad över: att jag har det så bra!
Jag äter helst: frukost, lunch, middag.
Jag ser fram emot med skräckblandad förtjusning: alla berg- och dalbaneåk som komma skall!
Det finaste jag vet: mina barn.
Jag läser: alltid något. En bok i väskan är ett måste. Idag Niceville.
Jag är galet stressad över: Inte stressad för tillfället. Jobbar på att inte vara det.
Jag lyssnar helst på: just nu Anna (ja jag lyssnar fortfarande sönder den).
Jag drömmer om: för att inte verka för intelligent svarar jag snygga klackar från Nowhere.
Jag blir nostalgisk av: väldigt mycket, det kommer gärna och ofta tårar till det.

2 kommentarer:

Åsa sa...

Fint, den snor jag! =)

Linda K sa...

åsa: fint tack hej!