torsdag, november 24

Ja ni fattar väl ingenting av den här suddiga bilden, den är bara för invigda




Ja jo, man måste älska Fredrik Lindström och Henrik Schyffert. Mycket charmigt, väldigt underhållande. Eftersom dom pratar så mycket och fort måste man lyssna väldigt aktivt hela tiden, annars försvinner deras röster bara i ett bludder. Jag tycker inte det blev långtråkigt någon gång, men 1 timme och 45 minuter var alldeles lagom. Sen blir det ju väldigt varmt på Cirkus (maken nickade till ett par gånger). Jag säger fyra tummen upp av fem möjliga.

Jaha, skrev jag en recension nu eller?

6 kommentarer:

Silje sa...

Åh, vil ha det som tv-show! Landet Brunsås sier jeg bare, dør dør dør av det.

jenny sa...

Japp, du skrev just en recension. Och i det stora hela håller jag med. Dock tyckte jag i tisdags att det var lite väl inrepeterat - kändes lite som att det bara gick på rutin och inte så mycket nerv som man är van vid med dem. Samt att ämnet är redan lite överståndet - man skulle ha sett den för ett halvår sen för att få de riktiga ahaupplevelserna och igenkänningarna. Men det är ju jag det!
Jag ger den 3 tummar. 3½ kanske:-)

Linda K sa...

silje: :D

jenny: det kanske skiljer från föreställning till föreställning? ha ha, för ett halvår sen? nu pratar du som dom skämtade :D

jenny sa...

Haha! Ja det gör jag ju!

Erika sa...

Hoppas på en dvd-version snart, vill också se, men det är ju lite långt bort. Boken bjöd på många skratt i allafall. :)

Linda K sa...

jenny: :D

erika: kommer säkert :)