tisdag, november 22

Ahhhh

Det var bara jag som fick en skorgasm.
Where? Nowhere!

11 kommentarer:

Frida sa...

Oh! Samma här! Beställde just ett par röda, med en svart klänning till. Kommer bli smasching på disputationsfest i december!

Jessica E sa...

Så snygga!! Hur hög är klacken?

MISS ALICIA sa...

Hej!

I nätbutiken missalicia.se hittar du accessoarer för dig och ditt hem. Perfekt för julklappsshoppingen!

Vänliga hälsningar,
Miss Alicia

PS. På söndag börjar en adventskalender på vår Facebooksida! Gilla sidan för att kunna delta: http://www.facebook.com/pages/Miss-Alicia/118723208236702

Linda K sa...

frida: smashing!

jessica e: som på bilden? har inte fått hem dom än ;)

alicia: okidoki!

Vesnas vardag sa...

Grymt snygga! :)

Missy sa...

Alltsåehm... errrhm. Hm. Ja. Ja?

Sharra sa...

Alltså du måste skriva, vart hittar man dessa sköningar?

Puss
Sharra

Linda sa...

Ooooh och aaah, så himla läckra! Riktiga powerpumps.

Linda K sa...

vv: !

missy: ja!

sharra: nowhere hos nelly.se!

linda: jao!

Mikaela de Ville sa...

Nämen, jag trodde jag skrev typ "tack för infon, nu ska jag shoppa" men jag måste varit så snabb dit att jag glömde... Så tack! Nu är de på väg till mig också, godingarna!

Linda K sa...

mikaela: vassego :)