torsdag, november 17

Ett H&M-besök senare

Se där, jag kom ut från H&M med en Versace-påse ändå. Tack och lov inte innehållande något av de snudd på gräsliga plagg som hängde kvar runt lunch, utan med ett bokpaket! Taschens 100 Contemporary Fashion Designers i två delar. En hel trave fanns där på H&M, inte många verkade ha vett att gripa sig ann dom. Kanske bibliotekarien i mig?

Varför litteraturen räknas till Versace förstår jag inte, men påse och miniparfymer fick jag hur som helst med mig. 

4 kommentarer:

Johanna sa...

Grattis till påse och parfymer :)

Jag gick helt ovetande om Versace-lanseringen förbi H&M här i Uppsala vid halvtio idag på förmiddagen... VÄRSTA kön! Jag ställde mig inte, men blev ändå bjuden på en kopp varmt kaffe :) Sånt måste man ju gilla.

Linda K sa...

joho: ja absolut gilla på det! :)

Vesnas vardag sa...

De där böckerna pryder snyggt i sällis rummet här hemma. Älskar att titta i dem. :)

Linda K sa...

vv: har inte hunnit bläddra än, ska bli trevligt.