torsdag, oktober 13

Ja, tweed helt enkelt.

6 kommentarer:

Annika sa...

Woho! International suit up day ftw!

Anonym sa...

Hej Linda!
Skulle behöva lite råd av dig :)
Har förstått av bloggen att din man åker till USA i jobbet då och då. På lördag gör min man detsamma och jag är nyfiken på vad som är lönt att shoppa med hem därifrån (kläder, elektronik, barngrejer).
Vi har två söner 3 år resp. 4 mån.

Har du några tips? Hur är det t.ex med jeans, babyuggs, leg, ipad?

Skulle bli jätteglad om du skrev lite om detta!
Lite fjäsk;) - Älskar din blogg och har den som utgångspunkt för min dagliga bloggrunda :)

/Trogen läsare sen flera år

Anonym sa...

Lego skulle det stå ovan :)
Har du helt andra tips än just de saker jag frågat om så tar jag tacksamt emot!
kram

Linda K sa...

annika: :D

annika: hej! ja men jo det stämmer. jag är rätt försiktig med att beställa hem, eftersom jag helst vill prova först. jeans är ju billiga. i klädväg har jag beställt juicy couture-set (halva priset ungefär), converse-dojor och springskor(mycket billigare) och typ alla amerikanska märken. min canon-kamera är köpt i usa, nästan halva priset. till barnen finns det ju hur mycket kul och galet som helst. kläder från gap rekommenderas, billigt och bra kvalitet.

oj oj, finns hur mycket som helst, hoppas det var till nån hjälp. tack för bloggberömmet :D

Sofia sa...

Tack snälla för tips! Börjar få ihop en liten önskelista nu ;)

Linda K sa...

sofia: lycka till! :)