måndag, oktober 24

Ska bara. I morgon är en annan dag. Orka. Osv.

Jag måste inom kort masa mig upp på vinden och hitta dom gamla skinnbrallorna.Tror bestämt jag har ett par i mocka också. Fast utsvängda. Och möjligtvis med nåt mönster på... Hm.

Fast inte ikväll. Jag är nämligen redan i säng-gången. Det är lååångt till vinden. Tre trappor, minst. Kallt är det också. Varm säng - kall vind. Varm säng - kall vind. Varm säng - kall vind. Varm säng - kall vind. Varm säng - kall vind.

Sängen vinner med 100 - 0.

4 kommentarer:

Peace in mind sa...

Kan inte sluta tänka på hur KALLA skinnbyxor känns. Väldigt kallt, typ.

Librarybeth sa...

Bra val. Brallorna ligger kvar!

Linda K sa...

pim: märkligt, jag tycker dom värmer gott.

librarybeth: elelr hur :)

Linda K sa...

pim: märkligt, jag tycker dom värmer gott.

librarybeth: elelr hur :)