fredag, oktober 21

Tåg-lista

Fast inte om tåg utan om mig. Nästan lite väl mycket mig, men wtf. Tack Frida!

Längd: 173 cm
Vikt: Jag var duktig och låg runt 65, nu vet jag inte riktigt... MEN JAG HAR FAKTISKT MENS! 
Hårfärg: Nån slags blond åt det mörkare hållet. Med slingor i.
Ögonfärg:Mest gröna men med lite blått och grått i också.
Fräknar: Jajemensan.
Bästa kroppsdel: Jag har fått höra att jag har snygg nacke, så jag säger väl det.
Sämsta kroppsdel: Ska jag välja bara en alltså?Tja... höfterna är väl inte jättekul. Eller valde jag två nu iallafall?
Ärr: Ja några små här och där. Nothing major.
Tatueringar: Bara tillfälliga som jag får av sonen.
Piercingar: Hål i öronen ja.
Sjukdom: Lite snuva, that´s it.
Brutna ben: Aldrig, peppar peppar.
Fobi: Jag och getingar är ingen lyckad kombination.
Tvångstanke: Att det ska hända barnen något. Eller att det ska hända mig något så att barnen.. usch nej jag vill inte skriva om sånt.
Rädsla: Att det ska hända mina älskade något.
Kroppsligt partytrick: Partytrick vet jag inte, snarare ticks.Jag får höra att jag flirtar med folk utan att veta om det. I ungdomen (jag skriver ungdomen så får ni ålderstolka hur ni vill) brukade jag vika ihop en tjusig blomma av det silvriga pappret i ciggpaket.
Bästa känsla: När jag har flyt, när jag känner att det fungerar bra på jobbet och hemma. 
Bästa fysiska känsla: träningsvärk är väl härligt!

4 kommentarer:

Fia sa...

Lånar, som hemma-sjuk-i-soffan-lista ;)

Petra sa...

Vad är det för fel på höfterna :O?

Linda K sa...

fia: fyll i och krya på!

Linda K sa...

petra: dom kunde vara smalare?