lördag, november 13

Jag är fortfaranade på

Någon undrade om jag verkligen är på Klädutmaningen 2.0 fortfarande. Klart jag är! Bara för att jag gjorde ett snedsteg och kom hem med en kasse betyder väl inte det att jag måste ge upp?

Däremot har jag sagt redan från början att jag inte kommer att undvika de nyare kläderna i klädkammaren. Måste blanda, annars känner jag mig inte bekväm. Den skarpögde ser att jag sedan start den 22 aktober faktiskt håller på att jobba mig igenom mina plagg.

Fler av er som läser  som antagit utmaningen?

9 kommentarer:

Alex sa...

Det är mänskligt att fela ;)

Linda K sa...

amo: phu! ;)

Katta Kvack sa...

Jag är inne på dag 30 :D

Vesnas vardag sa...

Bra där. :) Jag försöker, men vi får se. Det här med att inte anv. nya plagg funkar inte här...

Linda K sa...

kk: heja på!

vv: nä inte hos mig heller. det får jag göra. det ska ju inte vara nån bestraffning.

Unknown sa...

Jag har kört klädutmaningen sedan 1997.

Linda K sa...

janne: ok du vinner.

... vad är det för ett här ligger jag lättklädd på stranden med bakåtslickat hår och ser sådär lagom sensuell ut-foto?

Unknown sa...

Snygg bild va! Lite Ernst över den. hehe.

Linda K sa...

janne: ho ho :*)