söndag, maj 2

Visa om morgonen

27 kommentarer:

Sara sa...

Hon är underbar!!!

Anonym sa...

Gud, vad underbart!
/Barbro

Anonym sa...

Vilken pärla, hon är grym../ Nel

Att ha det gott sa...

det finns inte ord för hur ljuvlig hon är

Pia Wester sa...

Glöm inte Batmans (?) strålande insats i bakgrunden ;-)

Anonym sa...

Jag gillar höjningen i slutet... rena schlagerstjärnan //Betti

Silje sa...

Helt herlig! For en innsats på slutten, hun vet å dra inn publikum når det virkelig gjelder! :)

Désirée sa...

Så himla sör hon är och vilken röst!

Désirée sa...

jag menar SÖT of course!

Åsa sa...

Underbar! Och vilket härligt morgon rufs! Ärvt av mamma?:)

Minna sa...

Hahah, shit vad avancerad hon är. Min tvååring kan inte alls lika mycket av texten. Hejja Tilde, slutklämmen är det som gör det!

Fröken Isakson sa...

Underbart!

hallinbloggar sa...

Men vad ljuvlig hon är!

Solrosfrö sa...

Och vilken visa! Halledudanemej så söt!

Hanna sa...

Hjälp, nu vill jag ha en bebis till, tänk när de blir sådär ljuvliga!

Birgitta sa...

Underbar!

Kicki sa...

Nä nu dog jag ju bara. Hon är så härlig! Vad kul att få se henne i rörlig bild. Och storebror är ju så fin i sin mantel när han sveper förbi :)

No-one sa...

HA HA HA! BEDÅÅÅÅRANDE! Älskar hennes gester och framför allt det pampiga avslutet. Adorable!

Anna sa...

Haha! Höjningen är klockren, schlagerfestivalen nästa! fast bäst är ändå när kalsongBatman gör entré :D

daisy sa...

Vilken söt talang!

Anonym sa...

Men åh, sicken sötnöt!!

Frida sa...

Men himmel vad söt =)

Emma sa...

Åh jag dör, helt underbart! Slutet är pricken över i:et :)

L sa...

Underbart! Tänk så snabbt hon var på banan igen efter storebrors distraktion i slängkappa!

Sara T sa...

Helt helt underbart! Hon är ju riktigt bra på att sjunga. Hon kör ju hela låten igenom och med ett egenkomponerat avslut, GRYMT!

LinaLyng sa...

FANTASTISK :-)

anna of sweden sa...

Jag stämmer in i kören.
Vad söt! Och vilken sångglädje! :)