tisdag, maj 25

Mentalt

Jag har säkert tagit upp det förr, men ämnet är snudd på outtömligt. The mentalist. Såg ett avsnitt härom kvällen. Han är ju en rar ärta, den där Simon Baker, men det skulle ju inte gå att leva med honom.

- Jag ser att någon har haft en trevlig stund...
- Eh?
- Din ruffslockiga hår avslöjar dig!
- Det blir så när jag lägger mig medblött hår och nattar barnen.
- Jag ser på dina blossande kinder att du döljer något.
- JAG SOMNADE NÄR JAG NATTADE BARNEN OK!?
- Din aggressiva blick säger något annat. Känner du skuld över något?
- Tja, möjligen över att jag antagligen kommer att ta dig av daga inom en minut...

5 kommentarer:

Anna A sa...

Å ändå är ni ju hyfsat lika utseendemässigt.

Linda K sa...

anna a: HA HA HA, men nu får ni väl ge er :D är jag bara lik män med ruffisgt hår?

Linda K sa...

skåneanna: dödlig!

Åsa sa...

Huvudet på spiken krulltott;)

Linda K sa...

flicka: :P