fredag, maj 21

I afton lista

Fredagkvällen kräfva denna lista! Som jag friskt plockat hos Anna.

Namn: Linda K
Kön: Kvinna
Ålder: 38

Bor: en smula norr om Stockholm city
Bor ihop med partner: är till och med honom.


Vem är bäst på tekniska saker i ditt förhållande?
Maken! Han är en tvättäkta nerd. Jag vill bara att saker och ting ska funka, annars skriker jag rakt ut tills han har fixat det. Typ.

Vem är bäst på matlagning?
Jaha, det är meningen att jag ska få mindrevärdeskomplex av den här listan. Maken såklart. Han tycker till och med att det är kul att laga mat.

Vem lagar vardagsmaten?
Det blir för det mesta jag eftersom jag kommer hem först.

Vem lagar lyxmaten?
Lö hösbönd.

Vem städar?
Vi försöker jämna ut det där men jag vågar påstå att det är jag som har övertaget där.

Vem sköter avloppet?
Eftersom jag kräks om jag försöker överlämnar jag det med varm hand till min bättre hälft.

Vem är bäst med bygg?
Han igen. Och annars kallar vi in min far, byggproffset.

Vem är mest mån om att inreda?
Vi är måna båda två. Och har för det mesta samma smak.

Vem har mest kläder?
Eh...

Vem tjänar mest?
Hallå jag jobbar statligt, vad tror ni!?

Vem tar oftast initiativ till sex?
Är inte det alltid mannen?

Vem vill oftast mysa?
Vi är båda mysare.

Vem ringer mest?
Han tror jag.

Vem SMS:ar mest?
Ingen aning. Vi är rätt kassa båda två.

Vem festar mest?
Ingen av oss våldsamt mycket och när det sker gör vi det ofta tillsammans.

Parmiddagar?
Jajemensan!

Vem har svårast för att möta den andras vänner?
Å mina vänner är dina vänner och våra vänner är...

Föräldrar?
Om vi är eller om vi har? Ja på båda.

Vem tycker bäst om barn?
Dum fråga. Vi har ju en hel hoper och dom diggar vi massor.

Din partners intressen?
Datorer, dator- och tvspel, bilar, resor och hotell, fotboll, mig. (sex också men det får jag inte skriva)

Dina intressen?
Läs bloggen vetja.

Inga kommentarer: