lördag, maj 1

"Rumplång tröja"

Och den vita tunikan är idag en klassiker. Bör finnas i varje kvinnas garderob!

Tycker Engla. Vit tunika, eller vilken färg på tunika som helst, gör det inte för mig. Den går inte att ha som klänning utan att se oanständig ut (i min ålder, småtjejer kommer ju undan med vad som helst). Till jeans eller kjol känner jag mig dubbel, det blir för mycket tyg över rumpan.

Sorry Engla, min garderob klädkammare säger nej.


UPDATE: kanske en tunn en på stranden. Ändrar jag mig till efter att ha läst det här.

5 kommentarer:

Att ha det gott sa...

Om man är 156 cm som jag blir en del tunikor klänningar

Linda K sa...

att ha det gott: good for u! :D

Åsa sa...

:D DU är underbar och jag fattar att tunikor inte funkar när man är så snyggt lång som du är. Själv tillhör jag ju den korta knubbiga sorten och tunikan räddar alla "gud vad jag känner mig fet"-dagar:)

Sara sa...

Jag älskar tunikor, fast då är jag ju en meter kortare än dig typ ;)

Linda K sa...

flicka: äsch SÅ lång och SÅ smal är jag inte. men smaken är som baken och tur är väl det :D

hedgehog: herregud och jag som trodde vi var kompisar!