tisdag, maj 4

I lä

Min skohylla på jobbet känns plötsligt väldigt liten. Exposed...

7 kommentarer:

wettexvärlden sa...

Hahahaha! Förlåt.
Mina tre par skor får plats i en låda i garderoben. Det måste vara nåt fel på mig, en kvinna utan högklackat. :D

malla sa...

Ha, jag ska aldrig säga att jag har för många skor igen. Istället ska jag köpa fler! :)

Bina sa...

Jag är inne på Mallas linje...

Peace in mind sa...

...ok...ganska många, men nåt kåtslag? Knappast:)

Linda K sa...

wv: man kan ju ha olika preferenser :)

malla: ;D

bina: mer klackar åt folket!

pim: nä inte här heller :P

Anonym sa...

Men om du lägger ihop din skohylla på jobbet med dina skohyllor hemma och med ev. skohylla på landet så kanske det närmar sig... eller...
/Barbro ;-)

Vesnas vardag sa...

Malla tänker helt rätt. :D Men hur sjutton ska man hinna använda alla...