torsdag, mars 12

Väntan

Den som inte fått sin dockningsstation levererad än hukar över en ganska liten bärbar. Den som saknar sin dockningsstation hoppas att den dyker upp idag eller senast i morgon. Men den som saknar den där stationen klagar ändå inte, för den som väntar på något gott (och det är hon som inte fått sin dockningsstation än) får så småningom sätta tänderna i en skärm som är större än mångas tv-apaprater. Så den som vill ha sin station för dockning väntar tålmodigt. Och håller tummarna.

Förresten! Jag övervägde att kasta bort min Listerine, den är ju rätt otäck. Men i morse gurglade jag med hälften vatten, och nu ser jag fram emot upp till tolv timmars fräsch andedräkt. Raj raj raj raj...

6 kommentarer:

Atomflickan sa...

Aha, kanske är 50/50 man ska köra då... Förr klarade jag lätt att grurgla med koncentrerad Listerine, men nu har jag blivit känslig. Aj aj.

Linda K sa...

atomflickan: ja det funkar bättre, annars får man ju frätskador :O

Anonym sa...

Den som är lila är mycket mildare och verkar som om det är bättre mot mer... enligt reklamen iaf, och allt som visas i TV är ju sant. Men att den är mildare det är det jag som säger... Ähhh tror nog det förvirrade mer än hjälpte...hahha

Linda K sa...

linda l: ha ha ha, tack för informationen :D

HH sa...

Ja, jag sa ju det - det är PLÅGSAMT! Och det konstigaste är (bortsett från att produkten överhuvudtaget släppts på marknaden, den känns ju farlig, för tusan!) att tv-reklamen verkar vilja framställa just den där frätande smärtan som något positivt (det "exploderar" ju i munnen på den som gurglar)!

Men kanske skulle man ge den lila varianten en chans, om den nu är lite mildare...?

Linda K sa...

helena: ja den funkar med lite vatten till :) ... men läskig är den!