söndag, mars 15

Jag repeterar

Nej jag tror inte ni fattar. Jag. Är. Så. Bakis.

10 kommentarer:

Johanna sa...

Jag tycker ohejdat synd om dig. Kan du inte få vila lite så småningom? Jaga ut resten av familjen i det vackra vädret? (Ja här i alla fall.)

Minna sa...

Heheheheheh!

Anonym sa...

Solbrillorna är ju pricken över i:et! :) Men "krya" på dig!

a n k i e f o n t ä n sa...

ha ha ha. Var du tvungen att läsa i tidningen vilken låt som vann eller minns du?

Linda K sa...

skåneanna: ja det var ju ingen som tvingade i mig vinet... :P

johanna: jag fick vila efter frukosten, och nu mår jag hyffsat, tack :)

minna: du elaka! :P

lindakfanforever: tackar :)

ankiefontän: HA HA HA, klart jag minns! det var ju han.... markoolio som vann ;D

L8 sa...

Usch! Det där att vakna på morgonen och direkt känna att man bara önskar att det blir nästa dag fort. Det är inget kul!!!

Sedan har det ingen som helst betydelse att det är självförvållat. Det är lika hemskt ändå!

Johanna sa...

Himla tur. Det brukar göra underverk för välmåendet (eller bristen därpå :)) har jag märkt. Inte för att jag nånsin är bakis. ;)

Linda K sa...

l8: ja man får ju verkligen skylal sig själv. men det är ändå apsynd om en när det händer :P

johanna: hö hö :D

Anna sa...

Jag plagades ocksa av samma anledning, MEN kom pa den smarta iden att satta pa en film direkt pa morgonen och bada barnen tittade som sma ljus och jag kunde sova en timme till i soffan...

Linda K sa...

anna: god idé. ska tänka på det nästa... nej vänta nu, jag ska ju aldirg bli full igen! ;)