måndag, mars 23

En lång

Jag gör som Engla och fyller i en lång himla lista!

Lovar du att vara ärlig? Nä ;)
Du heter: Linda

Smeknamn: ia
Låt som när du är ledsen sörjer till? Nej, men jag gråter till allt i musikväg som är sorglig. I en sal på lasarettet, Jag är i gott bevar...
Beroende av: mina ungar
Vad tror folk om dig? Det vet väl inte jag, det får andra svara på. Glad och snäll hoppas jag!

Stämmer det? Om dom tror det jag hoppas, ja
Vad får du oftast komplimanger för? Nu för tiden, att jag är fint klädd.

Vad säger du för att imponera på någon? Min pappa är polis!
Hur imponerar man på dig? Man ger mig skor
Brukar du skratta för dig själv? Ständigt. Jag skrattar åt mig själv också.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? Kommer inte ihåg och jag orkar inte resa mig ur soffan för att se efter
Var bor du? Stockholm Stockholm stad i världen

Trivs du där? Jag stormtrivs och vill bo här jämt
Äger du några converse: ja ett par låga vita och ett par höga vita
Sprit, cider, vin eller öl: Allt utom öl, men helst inte blandat
Brukar du bli för full: senast förrförra helgen! :D

Har du haft sex idag: nix
Hur svarar du i mobilen: Linda, och med efternamn om jag är på jobbet eftersom det är en jobbmobbe
Vem ringde du senast? en forskare
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Nästa vecka kan jag alla dagar utom måndag och fredag och veckan därpå går också bra

Antal timmar sömn inatt: med ett par avbrott 7
Sov du ensam: man och barn fanns också med i bilden
Brukar du komma i tid: jag är nästan irriterande bra på att passa tider

När mår du bra: när mina älskade mår bra. och när jag får skor
När blev du fotad senast: av mig själv i morse
Hur känner du dig nu: skönt sömnig eftersom maken pillar mig i håret

Vanligaste färg på dina kläder: omöjligt att säga, jag blandar vilt
Vad tycker du om fötter: beror på vems.
Vad saknar du: sovmornar

Hade du en bra kväll igår: ypperlig, i sällskap av la familia
Favorit dryck på morgonen: kaffe is da shit

Rakar du benen: jojo
När brukar du oftast gå och lägga dig: mellan tio och elva
Är du blyg? jag är inte exibitionist
Sysslar du med någon idrott: jorå
Vill du hellre ha mail än brev: jag vill ha båda

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: inget är omöjligt
Har du spytt offentligt: nej vet du vad! ;)
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: man skulle väl kissa en del...
Är du nöjd med ditt liv: jag är så nöjd med mitt liv att jag nästan skäms ibland

Är du bortskämd: Jag är älskad och det är väl att vara bortskämd?
Vad gör du i morgon: jobbar
Vad är det värsta du vet? Barn som far illa ger mgi magont
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? det beror väl alldeles på!
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? utseendemässigt Nina Persson
Vad längtar du till? Min walk in är klar

Har du bra vänner och äkta vänskap? nej jag är utsatt för en komplott.... dhu!
Vad använder du för shampoo? låter jag som en idiot om jag säger att jag inte minns?
Vad är det finaste du fått? barnena
En speciell dag du minns: när lill*n kom till jorden...
Hur gammal är du: 37
Tycker du om någon just nu? är det här en dum fråga?

Du samlar på: små keramikhundar
Gröna eller röda äppeln: gröna
Vem ringer du när du är arg/ledsen: maken

Gillar du golf: inte alls
Vilken tid gick du upp idag: 05.27 pip
Har du sovit i din egna säng inatt: ja men inte ensam
Har du strumpor på dig nu: nej
Är det okej att gråta: det är det
När grät du senast: det var ett tag sen
Vad skulle du göra om du vann en miljon: bara en? ;)

Bär du glasögon eller linser: båda, men inte samtidigt
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: jag tycker det är kul med märkeskläder
När går du upp ur sängen en helgmorgon: när barnen så behagar
Har du piercing: i öronen är det hål
Vill du gifta dig: been there done that

Vill du ha barn: inte fler nu tack
Solar du ofta: när det finns varm sol
Är du bra på att laga mat: inga kommentarer

Är du flygrädd: inte rädd men det är inte min favvosysselsättnign heller
Hur vig är du: inte som när jag var liten

Är du musikalisk?: jovars
Vad dricker du helst när du är törstig: fun light eller vatten
Vilken är din favoritglass: lakrits är gott

Tror du på ett liv efter döden: Jag tror att något händer, vad är det för vits annars?
Tycker du om sushi: sushi is my middle name

Vad äter du helst när du ser på film: smågodis
Bor dina föräldrar tillsammans: Nej
Har du tandläkarskräck: tycker det är otrevligt
Är du morgon- eller kvällsmänniska: mer morgon än kväll

Vilken ögonfärg har du: grönblågrå
Har du någon gång gråtit dej till sömns: har hänt

Biter du på naglarna: mer på nagelbanden, ajabaja
Röker du: har ni fest elelr?

Hur ofta tränar/motionerar du: dagligen promenaddeles
Senaste låt du hörde: maken gnolade themet till CSI

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oj, det var en lång lista :)

Linda K sa...

johanna: helt galet!