fredag, februari 13

Tiden flyger

Planerade in en träff med en kompis nyss. Vi kom fram till att vi skulle ses efter sportlovet. Jag bläddrade och .... WOHAA! Jag börjar jobba vecka 11! Ja det visste jag väl, men det blev plötsligt så tydligt. Att det är så nära.

Det ska bli kul det ska bli kul det ska bli kul det ska bli kul det ska bli kul det ska bli kul det ska bli kul det ska bli kul det ska bli kul det ska bli kul det ska bli kul det ska bli kul det ska bli kul det ska bli kul det ska bli kul det ska bli kul det ska bli kul

Nej nu korkar jag snart upp fredagsvinet.

6 kommentarer:

SkåneAnna sa...

den här helgen är fredagsvinet bubbel - vi rannsakade skafferiet (vinkällare??? snarare spritkök...) och fann inte mindre än 5 flarror mousserande eller skumpa - den ena är dock undantagen eftersom den bara öppnas om maken friar... Börjar ana att den kommer bli ganska väl-lagrad (och det konstigaste med det är att vi firar 8-årig förlovning på tisdag... friat har han dock inte gjort)

Linda K sa...

skåneanna: nu tar han sig i kragen, den där fästmannen! skål :)

SkåneAnna sa...

Och har du förresten märkt att jag skriver mer och oftare på din blogg än på min egen???
Vad är egentligen grejen med det?

Linda K sa...

skåneanna: I like it, baby :D

LindaLiten sa...

Jag korkade upp när dottern törnat in. Ett av mina bästa, Roodeberg. Skål!

Linda K sa...

lindaliten: skål :D