söndag, februari 15

Tummen ner

Alltså Chicy.se. Jag föll till föga (favvouttryck) och beställde ett par jeans därifrån. Först mailade jag och frågade om det är stretch i deras jeans. Efter flera dagar fick jag svar att nej det är det inte.

Det skulle ta 10-14 dagar att få jeansen. Efter drygt tre veckor kom dom. Jeans med stretch i. Som därför var för stora. Jag mailade och frågade hur jag skulle göra med retur. Inget svar. Jag ringde. Ingen som svarade. Jag ringde om och om igen. Till slut svarade Chicy. Lämna tillbaka så får jag pengarna insatta på mitt konto. Det ska bli intressant att se hur lång tid det tar.

Chicy.se får två ljumma brödrostar av fem möjliga.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Oj, det var ett bra betyg tycker jag med tanke på den urdåliga servicen.

Anonym sa...

Usch vad trist

Linda K sa...

linda. jag är god ;)

att ha det gott. jupp.

Anonym sa...

Jag har också gjort en beställning från Chicy en gång, ALDRIG mer.

Jag beställde en artikel från de koreanska märkena och det skulle ta 3-4 veckor innan jag fick min beställning. efter fem veckor mailade jag och undrade var kläderna höll hus. När jag efter ytterligare två veckor inte fått svar mailade jag igen och när en vecka till hade gått utansvar mailade jag och skrev att jag de skulle strunta i att skicka mig något. DÅ svarade de. Din order är makulerad. Vänligen Chicy.

Åh, nu blev jag irriterad bara av att tänka på det. Beställ aldrig från dem.

Linda K sa...

emma: nej jag gör nog inte heller om det :(

Anonym sa...

http://madeleiiiines.blogg.se/2008/december/noooooooooooo.html

mvh

Internetsökmanikern

Linda K sa...

dtk: aj aj aj...

Anonym sa...

Har samma problem. :( när fick du tillbaka pengarna då?!?!