onsdag, februari 25

Det nya svarta


25 kommentarer:

Minna sa...

Altså - du har så bra smak Linda! :D

Linda K sa...

minna: oh mentor, jag följer blott dej!

Anonym sa...

De nya slip in super high är helt fantastiska - supersköna och supersnygga (och tjejen på bilden är vår receptionist ;)

Malin sa...

Alltså inte precis just dom, men flera andra favoriter i olika färger och höjder. Jag är galen i träskor med vristrem. Snyggaste gravidskorna också, dessutom!

Linda K sa...

ida: vilken snygg receptionist ni har :D

Anonym sa...

Har i brunt och med ngt lägre klack. Jättesköna och fina!

Linda K sa...

mel e: cool! :)

marie: schysst!

Västmanländskan sa...

Åh, fina! Vad hittar man sådana snyggingar?

Linda K sa...

västmanländsakn: just nu till nedsatt pris på wardrobe stockholm! även i webbutiken :D

Mrs J sa...

Har ej, men vill ha! Står på vårens/sommarens inköpslista. I fjol lyckades jag aldrig bestämma mig, får se om jag lyckas bättre i år. Har ett par gamla väl använda röda platåträskor inköpta på Bianco.

Anna sa...

Jag har dem tack vare Mel E och Hasbeens utforsalning i hostas! (fast kanske mina ar nagot lagre...)

Linda K sa...

mrs j: dom ser både coola och sköna ut :)

anna: jag vill minnas att det bloggades om dom, ja. då hade jag inte fattat... ;)

Anonym sa...

Nej inte ännu

Linda K sa...

att ha det gott: men kanske snart? :)

anna sa...

jag drömmer om ett par röda...

Polly sa...

Förra året ville jag ha röda men då var jag försent ute. Nu är bäscha på väg hem till mig.

Polly sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Malin sa...

Indiska har träskor i år har jag sett. Fast inte så högklackade.

No-one sa...

Inte än. Inte än.
Men snart.

Linda K sa...

fru a: SÅ fint!

polly: bäscht ä fräscht :D

mel e: jag valde den lite högre klacken. hur är indiskas dojor? kvalle? :)

pixalexia: :D

Anonym sa...

Japp, jag har dem! Svarta med högre klack...de sitter som en smäck!

Linda K sa...

mia: hallabaloo balej :D

Anonym sa...

Jag har röda fast en aning lägre och de flög ändà hit fràn Sv. Jag ville ha naturfärgade men alla killar hemma ville ha rött.

Mrs J sa...

Tja, då har jag provat och uteslutit Peep toe super high. Har man breda fötter så är den för smal i modellen. Det blir nog braided high för min del.

Linda K sa...

cupen: så du gav efter :)

mrs j: funkar det också :)