torsdag, februari 19

Kärlekskuddar

Nu ska ni höra! Jag såg att H&M skyltar med heminredning nu (ja ja, jag var på stan idag också, skjut mig då...). Som bara kan köpas online. Fine. I skylten upptäckte jag dock följande lilla kudde. Ni som hänger på ROOM (inredning, möbler, tyger...) vet kanske att dom brukar ha en liknande kudde med ett ditsytt LOVE på. Snordyra.

Så, gissa vem som just klickade hem en vit och en gul minkudde? Gissa vem väntar ivrigt med sprätt och bokstäverna L, O, V och E? Gissa vem som gör sin egen kärlekskudde? Yours truely!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Men eeeh, jag fattar inte? Köpte du kudden bara för att kunna klippa ut bokstäverna och sy fast dem på en annan? I sådanafall kunde du väl ha klippt ut bokstäverna från vilket tyg som helst? Eller är bokstäverna ditsydda och inte trycka? Fattar ingenting...fast fin är den :-)

Anonym sa...

Hmmm...? Jag förstår inte riktigt vad du menar... Blev tvungen att kolla in hemsidan och ser kuddarna där utan text. Men undrar nu hur du menar och vad du då ska ha sprättaren till?

Anonym sa...

NUUUU fattar jag! Åh vad dum jag är! :-D

Linda K sa...

anonym och sandra: ni ska få se... :P

Enannan sa...

Haha, jag fattade D.I.R.E.K.T. Du är så kreativ så man dånar :D

Linda K sa...

enannan: :D