måndag, februari 16

All I got was a f***ing smiley

Jag mailade till Maria Nova för att meddela att jag snart ska börja jobba och därför inte kommer att hinna blogga hos dom mer. Att det har varit kul yada yada yada. I morse fick jag ett mail där det stod: Nu har jag tagit bort ditt konot. Med en smiley.

Hallå?! Ska ni stämma av och fråga när jag ämnar avvika? Får jag en chans att säga hejdå till dom som läst mitt vänsterprassel? Här kommer två fula ord: jävla puckon. Inget tack för den här tiden, vad roligt att du bloggat hos oss och varit en av våra profiler. Glöm det.

Linda K:s vänsterprassel finns alltså inte mer. För jag antar att dom inte kan återskapa det när dom en gång plockat bort det.

Jag har massor av fler fula ord, men dom får surra ilsket i mitt huvud en stund.

24 kommentarer:

Petra sa...

Verkar proffsigt det där Maria Nova...

Peace in mind sa...

Du kommer alltid att vara den allra bästa Linda K, med den coolaste bloggen och det sötaste smilet:)

Atomflickan sa...

Det var konstigt... Känns som ett mindre bra sätt att behandla sina profiler på.

Minna sa...

Proffsigt!

Anonym sa...

Äh, det var så svårt att läsa din blogg där ändå, bakgrundsbilderna tog ages att ladda, bättre blogga här :-)
och tack för trevlig blogg.
/Ylva

Anonym sa...

De har varit taskiga mot mig med

Anonym sa...

Fy vad oseriöst...

Mie sa...

Vilka j***a puckon! Jag hjälper till med fler fula ord...
Men din egen blogg är iaf bäst!

Linda K sa...

alla: tack mina sköna bönor! tycker det är rätt skönt att sluta prassla, men det kunde ju ha varit artigt att säga hejdå :(

C. Meow sa...

Ja, det var väl lite löjligt? Särskilt med tanke på att det väl var de som kontaktade dig? Men du är bäst här ...

Viveca sa...

Ah! Den ÄR verkligen borta.... meh....

Anonym sa...

Puckon :(

anna sa...

nämen! oprofessionellt och osympatiskt... den kunde väl fått vara kvar, jag hann ju inte ens läsa de sista inläggen!

Anna sa...

Asch vad oproffsigt!!! (Men hurra nu missar jag inte en massa linda k pa grund av sega laddningstider!)

Anonym sa...

meh, vilka tjabbisar alltså...

Solrosfrö sa...

Mäh! Så kan man väl inte bara göra!! Sue them!

Kajsa sa...

Their loss!

Anonym sa...

Ja märklig skött de kanske fick ont om pengar?

Deras hemsida gick ändå inte att se öht. utan Flash installerat.

Pia Wester sa...

Men f*n vad dåligt skött! Förstår att du är arg...

Sofia sa...

Skitdåligt! Men för oss som gillar dig är det bra, nu slipper vi gå in till deras fula site mer.

Anonym sa...

A fucking smiley och lite stålars, va? Inte alltför illa ändå då, antar att det var därför du hoppade på.

Linda K sa...

alla: tack tack för sympati.

anonym: stålars för att jag har bloggat ja. eller vad menar du?

Anonym sa...

Vad ville du höra? "Åh, nej snälla sluta inte? Vi klarar oss inte utan dig..." Life's a bitch and then you die. Och ingen vet vem LinkaK är om 100år ändå...livet snurrar på ändå. Utan oss bloggare.

Linda K sa...

anonym: skönt att gömma sig bakom anonymiteten va när man ska vara lite tuff som du sådär va? ;)