fredag, februari 6

That´s BIG

Blir rabatten större om lappen är större?

7 kommentarer:

Anonym sa...

Really BIG (franskt uttal...)

Anonym sa...

Really BIG (franskt uttal...)

Anonym sa...

Hmm.. Man kunde skriva ut hur många som helst. Det står inga namn eller nummer på så hur ska de veta hur många gånger jag använder den hmm.. Är jag moraliskt förkastlig i mitt tänkande nu?

Linda K sa...

pernilla: un baguette!

sara: jag tror faktiskt inte dom bryr sig, du handlar ju :)

Dorisettan sa...

Kan man ens kalla det en lapp längre? Plakat ligger närmare till hands, känner jag.

Anonym sa...

Ja eftersom det faktiskt är skämmigt att slänga fram den där gigantiska lappen så kanske jag använder den en gång till eller två... :)

Linda K sa...

dorisettan: som en sån där jättecheck man får på tv när man vunnit nåt :D

sara: om man gör det tillräckligt många gånger blir man väl van? ;D