torsdag, februari 12

Ordning på jobbet

Jag förbereder mig mentalt att börja jobba. Bland annat genom att beställa en almanacka härifrån. Som ska ligga på jobbet. Så jag slipper släpa tung Mulberry fram och tillbaka.

Jag valde en röd medvit text. Lite Schweizigt sådär. Och så hittade jag en värdekod (SIGFRIDH) på nätet som gjorde det hela lite billigare *gör vågen*. Inte så mycket linjer och grejer inuti, gillar rena ytor att fylla. Och så Minnas teckningar längst bak såklart!

Om två veckor (leverans) börjar... NU!




9 kommentarer:

Peace in mind sa...

Om den hade varit rosa och hade haft princessaktig look...hade det nog inte stått Linda på den?

Elevator Lady sa...

En sådan måste jag införskaffa nästa år! Fint som snus.

Linda K sa...

pim: man fick välja rosa :P

elevator lady: jupp. åh vad gör du i hissen? :)

malla sa...

himla bra almanackor! Kan inte leva utan en! :) Och han brukar vara sjukt snabb, så det blir nog mindre än två veckor!

Linda K sa...

malla: åhå, så trevligt. bara den kommer till 10 mars för då börjar allvaret ;D

Anonym sa...

Hur mycket blev rabatten med värdekoden?

/Sofia

Linda K sa...

skåneanna: www.personligalmanacka.se

sofia: 25 kronor, totalt 250 kronor :)

Anonym sa...

*hihi* Min ser exakt likadan ut! Fast med lila bakgrund. Så nästan exakt.

Linda K sa...

linda: jag såg din på bloggen, med alla inbjudningar i och blev sugen!:)