tisdag, februari 10

Fet bredvid Kaspersen

Lunchade med Pollykulan idag. Följande förnedringsmoment fick jag genomgå:
  1. Hon hade glömt bort mig, Polly. Men det löste sig...
  2. Tydligen satt vi bredvid Kristin Kaspersen och åt. Det såg inte jag eftersom jag antingen är för självupptagen eller för att jag har nackspärr och inte vrider huvudet i onödan.
  3. Efter lunchen fick jag veta att jag ser fet ut bredvid Kristin Kaspersen. Av Polly.
  4. Jag blev helt utskrattad när jag berättade att jag skulle prova en jumpsuit på Lindex i storlek small. Av Polly. Som skrek camel toe!

    Men annars var det hejsan hoppsan!

18 kommentarer:

Anonym sa...

oahahaha - det där nya hälsosamma livet har gjort henne helt galen ;)

Linda K sa...

hedgehog: she´s crazy! :D

Minna sa...

Hon har nån brist... det där GI går henne åt huvudet...

Birgitta sa...

schyst kompis...

Peace in mind sa...

Haha, den här gången fattade jag det där med kameltån direkt!!!

Linda K sa...

minna: ;)

birgitta: allt sades med glimten i ögat :D

pim: ha ha ha!

Polly sa...

Ofattbart att du missade kristin. :*)

Polly sa...

Förresten - HUR GICK DET MED KAMELTÅDRESSEN??? Du lovade ju bildbevis, men jag ser inte ett enda! :D

Linda K sa...

polly: den som väntar på nåt gott... :P

Anonym sa...

Tur att det inte var du och jag som provade. Jag hade skrikit: "Bullfitta" om byxorna! Och jag tror inte att du så fet ut brdevis Kristin Kaspersen. Bara kvinnlig........;D

Peter sa...

Den där Polly verkar rolig! Finns hon till vänster? Måste kolla...

Enannan sa...

Den där Polly missade en lunchdate med mig också för inte så länge sedan. Fast det är glömt nu. Nästan...

Linda K sa...

ingela: ha ha ha den svenska funkar ju bra den också :D

peter: jajemensan :D

enannan: hon är en glömsk rackare!

Petra sa...

Jag tror inte på Polly. Du ser mycket smalare ut än Kristin. Jag trodde hon var lite bastant sådär :)

Linda K sa...

petra: ja jag såg henne ju inte, men Polly hävdar :P

Anonym sa...

Linda K: Jag tycker den svenska verionen är charmig...på snudd till osmaklig...därför väldigt rolig...Fast det kanske är barnmorskehumor?

Linda K sa...

ingela: ha ha, nä jag instämmer :D

Anonym sa...

Linda K: Bibliotikariehumor också, alltås!