lördag, juni 7

Fint som snus

Senaste Cover har diverse godbitar som jag tänker dela med mig av.

Linneskjorta är ju bedrövligt fint på sommaren. Jag tror jag gör som förra sommaren och kniper makens. Såna gör det nämligen inget om man drunknar i. Väskan är ju inte heller fy skam....

Såna där kabelstickade typ collegetröjor har jag länge varit förälskad i. Gjorde ett försök att införskaffa tidigt i våras men det det sket sig på grund av anledning. Frågan är om jag inte måste ta vid där jag slutade. Självklart ska det vara en herrmodell. Ja det finns över huvudtaget inte i dam, damer vill nämligen bara ha tighta rosa och ljusblå varianter utan ränder. Är jag en man?

Jag har ju dom fina byxorna i mönstret på topen ovan och kan bara konstatera att den också är rackarns fin!

Suck stön pust. Acnes kritstrecksrandiga kostym. Man dör. Man beundrar. Man tänker mindre på att användningstillfällena för en som jag troligtvis är få. Man suckar och frustar ändå. 

2 kommentarer:

mis(s)match sa...

Jag har klickat hem en lite billigare blazer som var slut i min storlek i butiken...
http://www.zara.com/se/en/woman/outerwear/striped-blazer-with-belt-c358002p1980516.html

Unknown sa...

mis(s)match: ja den har jag sett. cool men skulle behöva prova först!