lördag, oktober 27

Glöm aldrig Muffin

Minns ni när det begav sig i bloggsvängen med ögonskuggan Muffin från MUS? Eller ja, Muffin beger sig säkerligen ständigt, men den var väldigt i ropet ett tag för antal år sedan. Jag var liksom på gång, men av någon anledning blev det aldrig av.

Igår när vi var nybadade och vinvarma lånade jag en skugga av kompis. Ingen mindre än Muffin (skuggan, min kompis heter något helt annat)! Den omedelbara flashback som därpå följde gjorde givetvis att jag fick lov att skaffa skuggan själv idag. Matta Saga fick också hänga med. Dom gifter sig fint tillsammans.


3 kommentarer:

Sara sa...

ah, Muffin - jag måste skaffa mig en ny. Min är slut för länge sen :)

Librarybeth sa...

Kors så fina!!

Linda K sa...

sara: you go!

librarybeth: eller hur! jag är smått lyrisk :)