måndag, december 20

I afton Ernst

Se eller dö.

8 kommentarer:

Livet runt 30...5 sa...

Så Ernst! Så tomtebolyckligt! Och jag får väl gå och knycka lite granris för att fläta en matta framför tvn ikväll.

Garderobenmin sa...

Jag känner mig pinsamt förväntansfull ;-)

Linda K sa...

livet runt 30...5: och ajg får nog lov att sy mig en julkudde :D

Åsa sa...

Hmm undra hur det ska gå med flätandet och syendet när jag är i Lilla lägenheten. Där saknas allt som kan behövas för att hänga med Ernst...

Linda K sa...

liten: jag med :D

flicka: du får vara med mentalt :D

Solrosfrö sa...

... jag är rädd för att få dåligt samvete över att jag inte pysslar så värst längre. Men wtf jag är ju vuxen och bestämmer själv! Trotsigt titta på Ernst. Så får det bli ;)

Anonym sa...

Alltså, jag tål inte Kirchkål.....;)
/Barbro

Linda K sa...

fröet: helt ok tycker jag!

barbro: smaken är som baken :)