fredag, augusti 15

På byggfronten nytt

Vår väckarklocka nu för tiden heter byggare Bob och hans maskiner. Och det är ju positivt. Alla väggar uppe nu.

Maken har också börjat intressera sig för gå-in-i-garderoben. Jag vet inte om jag är nöjd eller orolig över detta. Först hette det: du får bestämma hur du vill ha det, älskling (sa han). Nu låter det inte rikitgt så längre. Men! Jag har fortfarande övertaget. Det är mitt ord som gäller i slutändan. Sen kan han känna sig som en vinnare i bastun.

Nå, båda ska ju vara nöjda och det är roligare att diskutera tillsammans. Först var vi inne på Ikea-inredning i "gabbaroben". Men nu lutar vi mer åt såna där väggfastingar som man kan bestämma längd på själv vad nu märket heter.

Oh buzy life!

8 kommentarer:

Solrosfrö sa...

Elfa system? Vi har dessa och det är fantastiskt yteffektivt ;)

Linda K sa...

solrosfrö: ja så heter det ja :D

Glamour-Och-Fläskpannkaka sa...

Jag skulle gärna vilja ha en walk in closet. Vi får väl se bilder när den är klar.

Linda K sa...

g och f: såklart :D

Anonym sa...

Elfa, altså? Ikke pax? Jeg holder også på å innrede et rom til garderoberom (og har holdt på i 4 måneder nå - det går inte snabbt enda rommet bare skal males og garderobesystem skal innhandles!)

Jeg klarer ikke bestemme meg. Argh!

Linda K sa...

kame: jag tror det var elfa... inte lätt att få det rätt!

Anonym sa...

Jeg trodde Pax var det mest geniale av alle garderobesystemer. Sukk.

Da blir det http://www.elfa.com/ i kveld.

Linda K sa...

kame: :D