onsdag, augusti 27

Ninna naninanna...


9 kommentarer:

Glamour-Och-Fläskpannkaka sa...

Den där bilden och vinjetten känner jag väl till från min barndom!

Linda K sa...

g och f: ja visst är det nostalgi till max! :D

Solrosfrö sa...

Åhhh! Vart tog det programinslaget vägen?!?

Linda K sa...

solrosfrö: det hör barndomen till :)

Anonym sa...

Jag hoppas att du har sett Mia och Klara när de övar på sitt bröllop till den låten.. om inte, gå in på svt.se! Jag säger bars, HAHAHA! /Anna eller Picaflor (kan inte logga in längre)

Linda K sa...

anna: ha ha ha! jag tror faktiskt jag hörde det på radio :D

Anonym sa...

Det var min granne som var programledare för de programmen. Fick en del böcker på födelsedgarna på den tiden.... :-)

Linda K sa...

vickan: najs!

Anonym sa...

Radio i all ära, men på tv är det helt bananas! Finns ett tag till på svt.se som sagt ;) /Anna