onsdag, september 24

Va garvaru åt?

Det är härligt och glatt med positiva människor, det kan vi väl vara överens om? Men jag kan inte låta bli att undra över personer som alltid skrattar när dom pratar med mig. Ja som faktiskt kan dra ett fniss bara av att möta mig i korridoren.

  • Beror det på att jag är en sån underhållande person rent allmänt?
  • Är det för att jag ser helt tokig ut/ har en märklig gångstil som jag inte själv är medveten om men som andra skrattar ihjäl sig åt/ konstant har en bit toapapper släpande efter mig?
  • Har dom just hört något jätteroligt och sen gått ut i korridoren och träffat mig varje gång det hänt?
  • Skrattar dom åt alla dom möter?
Håll med om att man blir nyfiken!

9 kommentarer:

Anonym sa...

Du får väl inse att du är en glädjespridare helt enkelt. :)
/Barbro

Unknown sa...

barbro: ja jo och det är ju trevligt om det är så. kan ändå inte låta bli att undra lite... :)

hallinbloggar sa...

Tror helt enkelt att du är en kul typ : )

camilla sa...

eller så nervösfnissar de för att de är hemligt förälskade i dig och inte vet hur de ska hantera pirret.. ;)

Unknown sa...

hallinbloggar: :D

camilla: ha ha ha, cool :D

Miss Upsey Daisy sa...

Jag hade blivit nervös själv..

Unknown sa...

miss ud: jag tror dom vill mig väl, men jag fattar inte det konstanta garvet. SÅ kul är jag inte :P

Karin sa...

Jag tänker att det är för att du är chef..? Har man lite auktoritetsskräck blir man lätt lite nervös och lägger av ett fniss. Man vill ju inte vara en suris inför chefen. :-)

Unknown sa...

karin: mjae, fast jag är inte deras chef, och vi har en väldigt avspänd relation. men, vad vet jag? :)