torsdag, september 25

Försök till inlägg

Äh, jag lånar en kändisbloggares lista.

Vad stod i ditt senaste medd? Medd? Som i meddelande, i mobilen? Vad sägs om den 8:e november?
Vad ska du göra till helgen? Träna, fixa hemma. Har lovat sonen att vi ska baka chokladbollar. Båten ska tas upp men det överlåter jag med varm hand till make och bonusson.
Vem har gjort dig glad idag? Att det verkar som om att jag kommer att bli ägare till den här inom kort.
Vad gör dig ledsen? Att vissa personer och saker aldrig förändras.
Vad ser du mest fram emot just nu? Londonresa med familjen!
Vad drömmer du om? Massor. Men över lag att ha det lite lugnare, få fortsätta ha en frisk och glad familj. Så klart.
Godast just nu? Är inte det alltid choklad?
Vad ser du mest fram mot med hösten som kommer? Förutom London? Just nu, att löven ska falla så att jag kan sluta cykla till jobbet.
Vad gjorde du igår? Hade en massa jobbmöten, sålde hembakt på skolan, åt pizza, läxläste med sonen, började läsa en spännande bok.

Kändisbloggarens lista är mycket glammigare såklart. Jag nöjer mig med mini-glam.

2 kommentarer:

Malin sa...

Kjolen är ju väldigt glammig!

Unknown sa...

malin: det får man säga!