måndag, september 29

Så blev det

Jag ångade iväg till ett Friskis-pass ikväll. På plats upptäckte jag att jag tagit fel på tid och att passet jag tänkt gå på redan hållit på nästan en halvtimme. Så jag hoppade in på det och var med andra halvan.

Under passet upptäckte jag något på insidan av benet på mina tights. Som sakta rörde sig neråt. Ja men visst, ett par trosor som blivit kvar där vid tvätt. Lirka lirka för att undvika att dom trillade ut mitt i de maniska sluthoppen.

Passet var över och jag kände mig inte så trött. Så det blev till att stanna kvar halv nästa pass också. Ett core. Kom inte riktigt därifrån, så sammanlagt fick jag ändå ihop drygt ett pass. Fast två olika då. Och ett extra par trosor.

2 kommentarer:

Garderobenmin sa...

Jag har fnissat åt dina trosor hela dagen ;-)

Unknown sa...

garderobenmin: tänk dig att upptäcka ett par trosor som trillat ut på golvet. att diskret plocka upp dom, se ut som att det vore det naturligaste i världen. jag är glad att jag kunde undvika det :P