onsdag, september 10

Det närmar sig!

I helgen är det äntligen dags. Det vi alla längtar och ser fram emot för att få lite ordning och reda på saker och ting. Frisörbesök!

Jag ser det som en belöning för denna hysteriska tid av möten och intervjuer och planeringar och gud-vet-vad. På grund av anledning har jag nästan alltid med mig en inspirerande frisyrbild till min frisör. Biderna skiljer sig inte vansinnigt från gång till gång, men jag upplever att resultatet blir bäst när vi har pratat kring bilden och bestämt hur vi/min frisör ska gå till väga.

Jag tror det är den här bilden jag ska ta med mig på lördag.

1 kommentar:

p. sa...

kolla in garance doré för snygga varianter på kort hår! jag hade med mig hennes frisyrinlägg när jag klippte mig i veckan. snyggare på henne än på mig - men ändå!