torsdag, augusti 30

Dag- och nattvill

Är det efterdyningar från semestern? Eller är mitt arbetsliv just a littela bit too much för tillfället? Jag är nämligen helt dagvill när jag vaknar. Ingen koll på om det är vardag eller helg. Drömmer märkliga saker. Har vaknat någon gång mitt i natten och trott att det var morgon.

(En parantes här. Makens preparat i form av olika snarksprayer och nån "näsgrej" har gjort underverk för min nattliga sömn. Eller så är jag så trött att jag bara inte vaknar?)

Nu konstaterar jag i alla fall att det ÄR torsdag. Vi ska nämligen äta soppa och pannkakor till middag ikväll!


3 kommentarer:

Viveca sa...

Halleluja för snarkapray!

Unknown sa...

viveca: alltså drömmen!

Unknown sa...

viveca igen: ... när jag först läste din kommentar snabbt och slarvigt trodde jag du brast ut i ett Halleluja för knarkparty! ;D