lördag, maj 5

Det sa bara Plopp

Det kom ett gäng Plopp med kärlek hem till oss. Så här lyder budskapet från Cloetta:

Kärlek och choklad hör ihop tycker vi så här får du smaka vår nya Plopp Kärlek, där toffeen har fått en smak av geléhallon och hallonbitar i vit tryffel.


Barnen testade:
 Inget slår original-Plopp menar sonen men tycker att den här också funkar. Dottern gav full pott. Plopp som Plopp liksom!

Jan, jag har fortfarande dåligt samvete över allt fashion-bloggande igår kväll utan något som helst fokus på livets goda. Maila mig din adress så skickar jag omedelbart över några kärleksfulla Ploppar!

UPDATE: Alltså ojdå. Erbjudandet gäller bara Janne. Tyvärr är mitt Plopp-lager begränsat...

5 kommentarer:

Karin L sa...

Yes yes - har mailat ;-)

Unknown sa...

Men oj, inte ska jag ha.

Dina barn gillar tydligen plopp. Om du skulle skicka till mig så skulle det vara att ta godis från små barn och så får man inte göra.

Men tack för din vänlighet!

Linda K sa...

jan: :P

Vesnas vardag sa...

Åhhh...nu blev jag ju megasugen att prova. :)

Linda K sa...

vv: jag har inte testat själv, tycker det lät lite för sött.