lördag, maj 26

Style by Linda K

Hej! Jag behöver klädhjälp!! Ska på frackbröllop och ska ha denna klänningen. Sen har jag ingen aning? Snälla Linda hjälp mig!!



Hej Ulrika!
Först och främst blir jag avundsjuk på dig som får gå på finbröllop. Jag får inte gå på nåt i långklänningsväg alls... Jättefin klänning! Jag skulle välja att bära den utan knytet framtill i midjan, tycker den ser finast ut så. Hellre knyt bak i såfall. Då funkar det också bra att ha en sjal om axlarna. I samma färg men inte nödvändigtvis i samma material. Finns massor av ljuvliga pashminor som skulle göra sig finfint. Som du kan slänga över stolen sen när det blir dags för dans. Och som kan vara skönt om det blir lite kyligt på kvällskvisten. Klackar till såklart, dom däremot tycker jag inte måste matcha klänningen färgmässigt. Kan nästan bli lite mycket. Dessutom syns dom väl inte så mycket under klänningen. Till detta en smashing liten väska! That´s it, du kommer att vara fab :)

2 kommentarer:

emelie sa...

hej vart köpte du klänningen? den var verkligen jättefin

Unknown sa...

emelie: inte jag som köpte den, vet inte var det kommer ifrån tyvärr.