måndag, maj 7

Bonjour elegance

Vad är det här nu då? Maken gav mig flera märkliga förslag. Men icke. Det är en pennkjol från H&M *. Den är liksom lite luddig. Jag har sett den i butik vid flera tillfällen och tänkt att den är fin men att det är fel årstid. Att den kanske mer hör hösten till.

Men så såg jag en bild i en blaska. På nåt kvinns med en sån luddig kjol OCH ett färgglatt skärp åtdraget i midjan. Tight top till det. Mäkta snyggt. Ska fota och visa någon gång när jag inte är på gränsen till medvetslös efter att ha levt mitt i livet.

Ojade mig över hur jag skulle hinna in till stan, tills jag upptäckte att den finns i webbshopen. Smidigt.

* Är det något man kan ha på sig? undrade han efter mitt avslöjande. Sweet lord...

4 kommentarer:

mis(s)match sa...

Köp en storlek större! Jag provat den (men köpte bara jackan). Kjolen är hög i midjan och tajt!

Linda K sa...

mis(s)match: hm, nu fanns det inte en storlek större kvar i webbshopen. får se hur min vanliga funkar...

Anonym sa...

Av detta kan vi konstatera att:
1.din man är blind.
2.men han har bra fantasi!

Linda K sa...

anonym: ;)