fredag, maj 4

Ännu mera

När jag ändå håller på...

9 kommentarer:

mis(s)match sa...

Den där med gula skor och baggy jeans har jag oxå sparat...

Librarybeth sa...

Lilla bilden med skorna... har brallan liksom knäppts fast med skoremmen?? Skitfränt ju!

Unknown sa...

Så tråkigt... helgbloggandet brukar innehålla mer drinkar och rödvin än mode.

I och för sig ganska mycket somna tidigt, men ändå(en...), mer alkohol än mode i alla fall.

/ Besviken

Linda K sa...

mis(s)match: mumma!

librarybeth: ja remmen runt brallan, stabilt! :)

jan: jag vet, jag har totalt urartat. om det är till någon tröst drack jag vitt vin till middagen. ber verkligen om ursäkt och hoppas kunna bättra mig.

Linda sa...

Läckert!

Önskar jag kunde ha sådana där sandaletter.

Alexandra sa...

Hm... Jag har en viktig vernissage om, eh... elva dagar (gulp!), och det känns rätt viktigt att få till "rätt" outfit. Gillade de här bilderna. :)

Linda K sa...

linda: varför inte?

alexandra: may the force be with you!

Alexandra sa...

... and it was! Gick bort till mitt kassa town centre, och lyckades faktiskt hitta en perfekt svart kavaj - lite tux-inspired, sådär. Helt perfekt till slitna jeans, t-shirt och snygga klackar. Plus lite smycken och en schysst väska. Jag har min vernissageklädsel förberedd, en och en halv vecka i förväg. Nu kan jag alltså koncentrera mig på att få mina grejer klara istället... :S

Linda K sa...

alexandra: alla mina tummar! tror det/du blir fab :)