tisdag, november 1

Skorgasm

17 kommentarer:

Spader Madame sa...

Oooooooo...

Linda K sa...

spader madame: !

Anonym sa...

O M G!!!
/Barbro

Jenny sa...

Ajajajajajajajaja.......

Peace in mind sa...

Du regerar. Grymma!

Glitter Sisters sa...

Holy belony! Skorgasm it is! /N

Atomflickan sa...

Snygga på dig!

Att ha det gott sa...

Åhh

Linda K sa...

alla: ja alltså, dom sitter dessvärre inte på MIG. dom finns inte till försäljning. än...

Mikaela de Ville sa...

Puh... Vad skönt att dom inte satt på dig. No offence, men jag såg bilden, klickade snabbt till Nowhere, tänkte "fasen de är redan slut" då jag inte såg dom, klickade tillbaka och läste kommentarerna och... som sagt, puh... vill ju också ha! Vet du exakt när de tänker börja sälja de där godingarna?

Vesnas vardag sa...

Gudars!

Linda K sa...

mikaela: ingen aning, jag tutar om jag ser nåt :)

vv: !

Anonym sa...

Har du hört något om hur skorna är storleksmässigt?

Linda K sa...

anonym: inte en susning.

Linda K sa...

anonym: inte en susning.

Mikaela de Ville sa...

Jag med! De är galet snygga!

Linda K sa...

mikaela: !