tisdag, november 8

Hur rar är far?

Tävlingen är avslutad.
Nu blir det en kort och intensiv tävling förstår ni!

Ta chansen att vinna ett kit fullt med mjukhet från Nivea till valfri pappa. Kittet är värt 310 kr och består av:
  • NIVEA for Men duschcreme - sport
  • NIVEA for Men Deodorant Dry
  • NIVEA for Men Sensitive Hydro Gel
  • NIVEA for Men Sensitive After Shave
  • NIVEA for Men Sensitive Shaving Gel
  • NIVEA Necessär

Allt du behöver göra är att berätta i en kommentar varför din pappa/man/morfar/farbror/morfar/etc är bäst.

Jag drar enväldigt en vinnare redan på torsdag klockan 14.00. Håll utkik då, för om du är vinnaren behöver jag din adress på en gång för att kunna få iväg lö kit i tid!

Må bäste far bli mjuk!

22 kommentarer:

Johanna sa...

Min man är såklart bästa pappan eftersom han kliver upp med barnen varje morgon, vardag som helg. Detta för att jag har ett så erbarmligt morgonhumör. För detta är han värd ett pris! Eller hur?!

Anna | Tillvaron.se sa...

Min pappa gick bort för en månad och tre dagar sen så något firande blir det rakt inte. Däremot så har jag verkligen världens bästa storebror som blir pappa för första gången vilken dag som helst, han förtjänar efter den här stormen alla Nivea-produkter i världen – så det här kitet är väl absolut en bra början.

Spiro sa...

Har ju nyss vunnit men turen kanske håller i sig? Jag tycker min make är bästa pappan då han utan att blinka började sin föräldraledighet när Amanda var bara 6 månader och har sedan dess tagit hand om henne på ett alldeles ypperligt sätt!

Jessica E sa...

Min man är den bästa pappan för han genom sitt engamenag och kärlek till vår familj får mig att bli den bästa mamman till våra barn!

Sara sa...

Jag nominerar min man som är nybliven, sömnlös 2-barnspappa och tillika nybliven 36-âring (fast det vill han inte lâtsas om)!

XOXO

cruella sa...

Maken. Oändligt bra far till våra tonåringar. Utan fjäsk och undfallenhet. Bara respekt och kärlek. Humor tillika.

Laila och Johan sa...

Min darling behöver ett EGET kit då det alltid är tomt bland hans grejer. Orsaken är en son som anser att "pappa behöver inga bra prylr, men det behöver jag". Jag lovar härmed låsa in grejerna om min snubbe vinner...!!!

Librarybeth sa...

Jag tycker jag är värd ett pris som såg till att fånga in bästa Pappan alla kategorier. Jag snackar förstås om Mannen, han som är pappa till våra fyra flickor. Bättre flickpappa finns inte. Han skulle bli tokig av ett helt kit for men och jag skulle fnissa gott!

Pernilla W sa...

Min man, As pappa knycker mina skönhetsprodukter i badrumsskåpet. Fast han tror att jag inte märker något. Han förtjänar egna produkter, som luktar man! Inte rosa pumpflaskor med diverse blomdofter. Han är vårt allt, ställer alltid upp, utfodrar oss tjejer med underbar mat och överöser oss med kärlek och tokifheter. Han är lite lagom crazy och får att skratta gott. Alldeles alldeles underbar (om än blomdoftande)

Anonym sa...

Min mamma säger alltid att min pappa är en riktig torrboll ;).
Om han vinner har han chansen att bevisa motsatsen!!!
/Linda

Anonym sa...

Min man är bortrest mycket i jobbet just nu vilket gör att resurser, tid och ork till att åka och handla något till honom i farsdagspresent inte räcker till. Mina barn skulle verkligen älska att få ge det här till sin pappa på söndag när han kommer hem från sin tjänsteresa i USA!

Att ha det gott sa...

min gubb och pluggar sköter han tvätt och städ Det är väl inte dåligye är värd ett fint paket Nu när jag jobbar så mycket

Chrissan sa...

Oskar och "magens" pappa får gärna vinna lite krämer. För att han nattar, tvättar, styker, lämnar, hämtar, diskar och handlar. Medan jag ligger på soffan med magen i vädret, kraftigt illamående och med urinvägsinfektion nr x (och dessutom är galet gravidgring...).

Chrissan sa...

Stryker gör han förstås. :-)

Att ha det gott sa...

Hoppsan min kommentar vart riktigt konstig från min telefon
vad jag ville säga var att maken var värd paketet för att han sköter både städ o tvätt nu när jag jobbar och pluggar

Katarina sa...

Min man får inte vara hemma på farsdag för ha jobbar på en båt utanför Nigeria och brukar missa alla möjliga dagar. Gissa om han saknar sina två söner, 12 och 15 år gamla. Vi får fira honom när han kommer hem i början av december istället och vad toppen det vore att få ge honom lite plåster på såren...

Evelinas blogg sa...

Min pappa är bäst för att han kan allt och på mitt bröllop klädde han ut sig till mig (med peruk, klänning och allt!) och sjöng! He´s the man! :)

Yogamamma sa...

Min man är gift med mig. Det säger allt. Han är bäst.

Malin S sa...

Min Far har just nu en tuff period i livet då hans livskamrat sedan många år blivit svårt sjuk. Jag tycker han är värd detta paket som en liten lyx till den tuffa vardag som de, och vi som anhöriga, befinner oss i.
MVH,
Malin S

Helena sa...

Oh till mannen! Man som i man, min man, inte i man som i man som make, för gift är något man dör av och det vill man ju rakt inte men pappa är han för mamma är jag och dotter har vi och 7 veckor har hon blivit!

Anonym sa...

Min sambo måste få ett sådant kit för annars får han en sådan mojäng att ha diskmedel i från Cult, för en sådan vill jag ha och då får han den, om inte kitet kommer förstås...
/carin

Anonym sa...

Jag vill ge detta till min man som hela dagarna utreder, hjälper och psykologar barn på BUP. Han lägger verkligen ner själ och hjärta i sina patienter för att få dem att må bättre.
Dessutom är han en fantastisk pappa till vår Harry :-)

Christine