fredag, augusti 19

Önska på fredag

Jag vill ha den här, okej. Fint tack hej!

10 kommentarer:

Hanna Lans sa...

Tiger?

Anonym sa...

Nej, H&M =)

Linda K sa...

båda: ja det där sköter ni väl vbäst själva ;)

Hanna Lans sa...

Jag köpte en sådan där i mörkblått för en massa år sedan, och det var Tiger. H&M har alltså plagierat?! Ser ut som precis samma mönster nämligen.

Linda K sa...

hanna: tja, det förekommer ju. är du nöjd med din?

malla sa...

Fast kan man kalla det plagiat, det är ju en ganska basic kjolmodell? Å snygg, kanske man borde investera i!

Hanna Lans sa...

Vecket /grenen är lite speciell, där krävs det nog plagiat tror jag.

Jag var nöjd med min, men jag hade svårt att hitta något snyggt upptill. Nu har jag vuxit lite runt midjan, så den skulle inte passa även om jag hittade den...

Linda K sa...

malla och hanna: det är nog svårt att hävda plagiat, det är ju en klassisk modell. skit samma, nu tycker jag att vi alla klickar hem kjoltyget och är glada :D

Vesnas vardag sa...

Den är på väg, kunde inte motstå den när jag var inne på HM idag. :)

Linda K sa...

vv: men vänta, du hade den i butik och sen gick du hem och klickade hem den? :D