tisdag, augusti 30

Länge leve kärleken

Jag skrattar gott åt Morgonpassets diskussion kring den där killen, Justin... Biber. Vem är det? Ja jo jag har hört namnet, jag har fattat att han är en sån där ungdomsidol. Men var gör han? Sjunger han? Är han filmstjärna ( i den där nya Smurf-filmen kanske)? Eller är han bara rik alternativt känd för ingenting?

Ja kära nån. Apropå ungomshysteri. Jag minns när jag var så betuttad i Karate Kid (ursprungs-kidet Ralph Macchio naturligtvis, vars efternamn jag aldrig fick kläm på att säga så han fick heta Ralf rätt och slätt) att jag var tvungen att knycka omslaget på videofilmen (vhs ungdomar, vhs) i videobutiken.

Och jag var kär i Andrew Ridgeley i Wham, inte i George. Louis i Herreys (fast det var kanske alla?). 


Nu håller jag inte på med sånt där trams längre. Nu är jag bara kär i Mads Mikkelsen och Alexander Skarsgård.

9 kommentarer:

Marita sa...

Då skulle du sett filmen jag såg igår: Exit. Eller nej gör inte det, det kan ha varit den sämsta filmen ever. Men ögongodis-jackpott!

Åsa sa...

Du och jag Linda;)

Linda K sa...

marita: ha ha, den har jag sett. usel film, fin mads :*)

ån: du och jag :)

anna of sweden sa...

Det räcker så bra med Mads. ;) Och jag tyckte som du. Andrew var snyggare än George. (Och idag känns det lite skönt att inte ha varit betuttad i George - dåligt omdöme liksom.)

Jessica i Malmö sa...

Åhh, karate kid-killen, han var sååå söt, var också störtkär i honom :) ville inget hellre än vara den asiatiska tjejen med det långa svarta håret i en knut som han släppte ner så sensuellt i en kärlekscen :)
Vet inte om jag tycker att Mads är så snygg faktiskt....min väninnans man är jättelik honom så hon kanske ska skatta sig lycklig då :)
/Jessica i Malmö

Mrs J sa...

Typ känd för ingetnting tror jag.

http://www.youtube.com/watch?v=UcTLJ692F70

Erika sa...

Ja du... Jag har sett tonårstjejer fota varandra jämte de papp-Justin'ar de har på t ex Macy's som promotion för hans parfym så han verkar gå hem där iaf. :)

Vesnas vardag sa...

Rickard i Herreys Linda. :) Och Christer Sandelin i gruppen Style. :)

Linda K sa...

anna of sweden: ;D

jessica: det är nåt med mads... och det var nåt med ralph...

mrs j: som jag trodde!

erika: verkar så. jag har å andra sidan aldrig stött på nån papp-mads, kan inte garantera att jag skulle bete mig normalt om så skedde ;)

vv: holy moses! christer sandelin :D