fredag, oktober 8

Nariga kinder? Nej tack!

Vad är det med män och skägg? Varför ska dom ha det? Detta är inte Jura-perioden.Vi kvinnor klarar oss utmärkt om kinderna utan hår. Det gör ni också killar. Jag ser för närvarande bara två undantag:

  1. Tredagarsstubben och däromkring. Det ser ju bara sexi... trevligt ut.
  2. Tomten. För barnens skull och så. Han skulle väl se otäck ut kal.
Translation: Don´t even use the word. For many Swedish people (the Svenssons, mostly) it is only confusing to figure out how to pronounce beard, bear och beer.

8 kommentarer:

Lfthmn sa...

Men... Olof Mellberg, för bubblan!

Åsa sa...

Åh vad jag håller med dig! Och just nu får jag stå ut med att Maken envisas också. Något trams de håller på med på jobbet...

Hanna sa...

Mellberg är den enda karl som passar i behåring i ansiktet. Alla andra får gå o raka sig!

Ingela sa...

Håller med om allt du skrev. Bort m skägg...utom den trevliga(läs sexiga)varianten :)

Librarybeth sa...

Nej, nej, nej. Du har fattat allt fel ;) skägg är snyyyggt. Håller med Skrållan här, Olof Mellberg jag säger bara det. Kan säkert mata på med mer skägg men jag måste jobba lite också...

mafo sa...

Det är jobbigt att raka sig varje kväll :) 5-dagars räcker sen börjar det klia.

Lillgrabben tycker det kittlar gött iaf =D

Jessica sa...

Röstar bort skepparkrans och tomteskägg men gillar lite lagom med skägg.

Linda K sa...

alla: smaken som baken :)

mafo: respekt :D